Onze toonzalen blijven open tijdens de werken.

Terug naar veelgestelde vragen

Dienst na verkoop

  • Schade opgemerkt na de levering of afhaling?

    Bij zichtbare gebreken vragen wij je om deze door te sturen naar onze dienst na verkoop. Mogen wij je vragen om ons zoveel mogelijk informatie te bezorgen over jouw bestelling (bv. naam, adres, bestelbonnummer, bij welk artikel er zich problemen voordoen en wat het probleem exact is). Voeg enkele foto’s aan het service formulier of je mail toe, zo help je ons om het probleem sneller te begrijpen. Hierdoor kunnen wij duidelijker communiceren en je sneller een oplossing aanbieden.

  • Wie contacteren bij schade aan mijn meubel?

    Zichtbare schade dient steeds bij levering of afhaling doorgegeven te worden. Indien je na de afhaling of levering een probleem vaststelt, verzoeken wij je om meteen contact op te nemen met onze dienst na verkoop. Dit kan door volgend service formulier in te vullen, ons via het mailadres services@vandermeeren.be te contacteren of via het telefoonnummer 058/310.320.

    Onze dienst na verkoop probeert elk probleem zo snel en zo goed mogelijk in orde te brengen. Ons streefdoel is 100% tevreden klanten.

Wil je graag op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes en promoties van Vandermeeren? Schrijf je dan zeker in voor onze nieuwsbrief!