Meubelen laten leveren

Betalingsvoorwaarden

Bij Vandermeeren Interieurs geldt het principe ‘betaling bij levering’. Je kan op volgende manieren betalen:

  • Bankcheque: ten laatste afgeven tijdens levering
  • Overschrijven en hiervan een bewijs kunnen afgeven tijdens levering. Indien je nog iets van het bedrag wil laten openstaan tot wij effectief je meubelen leveren kan je eventueel een bedrag van maximum € 3.000 cash afgeven tijdens de levering. Indien je reeds een voorschot cash heeft betaald, moet deze van dit bedrag worden afgetrokken. 
  • Per kaart betalen in één van onze filialen, ten laatste tijdens levering. 

Voorbereiding voor levering

Zodra jouw aankoop in ons magazijn ter beschikking is, wordt je verwittigd per mail. Hierin vragen wij je telefonisch contact met ons op te nemen om een geschikte leverings- of afhalingsafspraak te maken. Gelieve deze afspraak vast te leggen op een moment dat je zelf aanwezig bent in de woning. Helaas kunnen wij niet voor misverstanden die hierdoor verholpen konden geweest zijn. 

Graag vragen wij jou ook parkeerplaats te voorzien voor je deur. Afhankelijk van uw straat kan dit door eenvoudigweg je eigen wagen voor jouw deur te plaatsen, en zo een ideaal plaatsje te reserveren. Of je zal parkeerborden bij jouw gemeente moeten aanvragen om zo een plaatsje voor ons vrij te houden. 

Leveren op verdiep

  • Indien we meubelen op verdiep moeten leveren, zullen we gebruik maken van een lift. Wij verhuizen namelijk geen meubelen langs de trap. 
  • Indien we gebruik maken van de binnenlift in je gebouw, vragen wij je even de grootte van de lift na te kijken. Indien je niet zeker bent of jouw aangekochte meubel hierin past, gelieve ons dan de afmetingen even te laten weten. Intern kijken we dan even na wat er mogelijk is. Check ook eens of je de binnenlift in het gebouw mag gebruiken voor het verhuizen van meubelen. Wij willen namelijk geen last zijn tot de buren. 
  • Indien we gebruik maken van een buitenlift kan je via een extra service van Vandermeeren Interieurs genieten. Zo regelen wij graag een buitenlift voor jou bij één van onze, door ervaring, gekende collega’s. Wel vragen wij je te zorgen voor staplaats voor de lift. Afhankelijk van jouw straat kan je ofwel je auto voor de deur parkeren, ofwel zal je toestemming moeten aanvragen bij jouw gemeente voor het hinderen van de weg. Afhankelijk van jouw gemeente dient dit te gebeuren bij de gemeente zelf, de politie en/of de Lijn. 

Leveren op de zeedijk

Voor het leveren op de zeedijk moet er toestemming aangevraagd worden om de zeedijk te mogen betreden. We vragen je vriendelijk dit bij jouw gemeente aan te vragen. Leveringen op de zeedijk dienen ook te gebeuren tussen 8u en 10u in de voormiddag. 

Na levering

Leder of lederlook

Indien je een meubel heeft aangekocht die is uitgevoerd in leder raden wij je onderstaande onderhoudstips aan:

  • Wrijf jouw meubel wekelijks af met een vochtige (niet kletsnatte !) doek. Dit is niet enkel om het stof af te nemen, maar vooral om het leder te hydrateren. 
  • Wrijf jouw meubel maandelijks in met een sopje samengesteld uit water en opgeloste marseillevlokken. Dit heeft een reinigend effect op je meubel.
  • Wrijf jouw meubelen halfjaarlijks in met leder- of lederlookproduct aangekocht bij in één van onze filialen. Dit zorgt ervoor dat je leder wordt gehydrateerd, gereinigd en zijn natuurlijke look behoudt. 

Indien deze onderhoud-tips niet ter harte worden genomen en dit wordt vastgesteld door een leder-service-dienst, kunnen wij geen garantie verzekeren. 

Dienst na verkoop

Indien je aankoop werd geleverd of afgehaald en dit voldeed niet aan jouw wensen, gelieve ons dit zeker te laten weten. Onze dienst-na-verkoop probeert dit zo snel en zo goed mogelijk in orde te brengen. Wij streven voor 100% naar 100% tevreden klanten. 

Indien het gaat om een zichtbaar gebrek, gelieve dit per mail te laten weten onze dienst na verkoop. Dit kan via services@vandermeeren.be. Mogen wij je vragen hier zoveel mogelijk info aan ons over te brengen (bv. naam, adres, bestelbonnummer, bij welk artikel zich problemen voordien en welk onderdeel hiervan niet in orde is). Mocht je de mogelijkheid hebben hier foto’s aan toe te voegen, dan help je zowel ons als jezelf. Wij kunnen dan snel reageren naar onze diensten en duidelijk met jou communiceren.