Meubelen laten leveren

Voorbereiding voor levering

Zodra je aankoop in ons magazijn ter beschikking is, word je verwittigd per mail of per brief. Hierin vragen wij je telefonisch contact met ons op te nemen om een geschikte leveringsafspraak te maken. Gelieve deze afspraak vast te leggen op een moment dat je zelf aanwezig bent in de woning. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele misverstanden tijdens je afwezigheid.

Leveren in uw straat

Om een vlotte levering te garanderen, vragen wij je om parkeerplaatsen voor je deur te voorzien. Afhankelijk van je straat kan dit door eenvoudigweg je eigen wagen voor je deur te plaatsen om een ideaal plaatsje vrij te houden. Zoniet zal je parkeerborden bij je gemeente dienen aan te vragen om zo een plaatsje voor ons vrij te houden. De eventuele kosten die hieraan verbonden zijn, kunnen niet op Vandermeeren verhaald worden.

Leveren op de zeedijk

Iedere kustgemeente heeft haar specifieke regels. Zo dienen leveringen op de zeedijk steeds te gebeuren tussen 8u en 10u. Indien we langer ter plaatse zijn om verder te monteren, vragen wij om een vergunning voor de nodige parkeerplaatsen in de nabijgelegen zijstraat aan te vragen.

Leveren op verdieping

Als we meubelen op een verdieping leveren, maken we gebruik van een lift. Wij leveren namelijk nooit zware of grote meubelen langs de trap.

Als we gebruik maken van de binnenlift in je gebouw, vragen wij je de grootte van de lift na te kijken. Indien je niet zeker bent of je aangekochte meubel hierin past, gelieve ons dan de afmetingen (grondoppervlakte, hoogte en de afmetingen van de deuropening) door te geven. Intern kijken we dan na wat er mogelijk is. Controleer ook of je de binnenlift in het gebouw mag gebruiken voor het leveren van meubelen. Wij willen namelijk geen last zijn voor de buren. 

Als we gebruik maken van een buitenlift, kan je een extra service van Vandermeeren Interieurs genieten. Zo regelen wij graag een buitenlift voor je, bij één van onze ervaren liftfirma’s. Wel vragen wij je te zorgen voor een vergunning en parkeerplaatsen voor de lift en vrachtwagen. Deze dien je aan te vragen bij je gemeente of bij de politie. Leveringen met een buitenlift vinden steeds plaats tussen 8u en 10u.

Afhalingen

Zodra je aankoop in ons magazijn ter beschikking is, wordt je verwittigd per mail of per brief. Hierin vragen wij je telefonisch contact met ons op te nemen om een geschikte afhalingsafspraak te maken. Deze afspraak dient minimum 24 uur op voorhand vastgelegd te worden zodat wij alles voor je kunnen klaarzetten.

Betalingsvoorwaarden

Bij Vandermeeren Interieurs geldt het principe ‘betaling bij levering’. Dit houdt in dat de bestelling ten laatste op het moment van de levering of afhaling betaald dient te worden. Als klant kan je op de volgende manieren betalen:

  • Bankcheque: Deze dient ten laatste bij aanvang van de levering afgegeven te worden.
  • Overschrijving: Hier vragen wij je om het saldo minimaal drie werkdagen voor de levering over te schrijven, om misverstanden te vermijden. Gelieve ook het rekeninguittreksel van deze betaling te tonen tijdens de levering. 
  • Per kaart betalen in één van onze filialen. Dit kan ten laatste de dag voor de levering.
  • Cash betalen: Per bestelbon kan er een maximumbedrag van € 3000 cash betaald worden. Als je al een voorschot cash hebt betaald, is de cash betaling beperkt tot deze €3000 min het reeds betaalde voorschot.

Hebt u nog verdere vragen omtrent het saldo van je bestelling of je facturatiegegevens? Contacteer ons dan telefonisch.

*Gratis levering bij een aankoop vanaf € 1000.

Na levering of afhaling

Leder of lederlook

Indien je een meubel heeft aangekocht dat is uitgevoerd in leder of lederlook raden wij je onderstaande onderhoudstips aan:

  • Wrijf je meubel wekelijks af met een vochtige (niet kletsnatte!) doek. Dit is niet enkel om het stof af te nemen, maar vooral om het leder te hydrateren.
  • Wrijf je meubel maandelijks in met een sopje van water en opgeloste marseillevlokken. Dit heeft een reinigend effect op uw meubel.
  • Wrijf je meubelen halfjaarlijks in met leder- of lederlookproduct aangekocht in één van onze filialen. Hierdoor wordt uw leder gehydrateerd en gereinigd en behoudt het zijn natuurlijke look.

Indien deze onderhoudstips niet ter harte worden genomen, en dit wordt vastgesteld door een leder-service-dienst, kan dit implicaties hebben op uw service dossier.

Dankzij de Protexx beschermingsproducten kan je genieten jarenlang genieten van een aanvullende service en garantie op uw bekledingen (zowel leder, lederlook als stof). Vraag er dus zeker naar in onze winkels.

Dienst na verkoop

Zichtbare schade dient steeds bij levering of afhaling doorgegeven te worden. Indien je na verloop van tijd een probleem vaststelt, verzoeken wij je om meteen contact op te nemen met onze dienst na verkoop. Dit kan via het telefoonnummer 058/310.320 of via het e-mailadres services@vandermeeren.be

Bij zichtbare gebreken vragen wij je om deze door te mailen naar onze dienst na verkoop. Gelieve ons zoveel mogelijk informatie te bezorgen over je bestelling (bv. naam, adres, bestelbonnummer, bij welk artikel er zich problemen voordoen en wat het probleem exact is). Voeg enkele foto’s aan deze mail toe en je helpt ons om het probleem sneller te begrijpen. Hierdoor kunnen wij duidelijker communiceren en je sneller een oplossing aanbieden.

Onze dienst na verkoop probeert elk probleem zo snel en zo goed mogelijk in orde te brengen. Ons streefdoel is 100% tevreden klanten.

Verdere informatie

Heb je na het lezen van deze uitleg toch nog enkele vragen? Neem dan contact met ons op via het nummer 058/310.320 of mail naar info@vandermeeren.be